Buscaba cadros, para o que o pintor denominaba “o espíritu do mito”, pois non indagaba en temas helenísticos ou cristiás, senon nas raigames emocionais, na natureza mesma do mito, que exerce a súa influencia por encima das culturas. Nas súas obras destes anos pode rastrearse o misticismo que será a base da súa proposta pictórica en anos posteriores, e asimesmo a busca da unión entre surrealismo e abstracción.
BLOG DA PROFESORA E ARTISTA PLÁSTICA PAULA MARIÑO
jueves, 13 de diciembre de 2012
ATOPA @ ARTISTA (Pista V)
Buscaba cadros, para o que o pintor denominaba “o espíritu do mito”, pois non indagaba en temas helenísticos ou cristiás, senon nas raigames emocionais, na natureza mesma do mito, que exerce a súa influencia por encima das culturas. Nas súas obras destes anos pode rastrearse o misticismo que será a base da súa proposta pictórica en anos posteriores, e asimesmo a busca da unión entre surrealismo e abstracción.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Estes cadros parecen máis abstractos coma os de Miró.Mentres que os de Dalí ,Giorgio de Chirico o Magritte teñen formas recoñecibles como "Golconde"...
ResponderEliminarPois si, vai camiño da abstracción.
ResponderEliminar