BLOG DA PROFESORA E ARTISTA PLÁSTICA PAULA MARIÑO


miércoles, 12 de diciembre de 2012

ATOPA @ ARTISTA (Parte IV)


 
Metro. 1937
 
PISTA 4: O seu camiño á abstracción. Durante a década dos anos 30, da clases de pintura e modelado a nenos e nenas, participa en diversas exposicións, e forma parte de grupos de artistas con inquedanzas semellantes as súas.
 Nas súas obras destes anos, posúe un punto de vista pictórico totalmente urbán, evocando a luz da gran cidade e o espazo metropolitano, nas que adivíñase que os elementos xeométricos e arquitectónicos van camino da abstracción.

                                                      Entrada ao subterráneo. 1938

  Coas obras sobre “o metro” tentaba abordar a soidade e o aillamento que caracterizan a vida do home moderno na cidade. A súa propia historia –de marxinado e emigrante xudeu- a súa melancolía, a depresión e o dominio do seu destiño, eran temas que atopábanse na súa proposta estética nese momento. Ese espazo subterráneo é coma un espazo metafórico do inframundo, que anticipa a súa proposta surrealista da década de 1940.

Proposta do día: Atopas nas dúas obras algún tipo de construcción do espazo? A partir de que configurase o lugar onde se moven as figuras? Existen liñas que organicen o cadro?

No hay comentarios:

Publicar un comentario