The Barn. 1994
A
súa obra ten unha manifesta vontade subversiva e liberadora, cunha evidente
dimensión de loita contra a autoridade. Nela a artista fala da
dominación, a opresión e a violencia co que cuestiona os estereotipos impostos socialmente, e así mesmo está
enraizada en experiencias e recordos persoais, en sinistras fantasías, na historia da arte e na literatura, na que
persoaxes como Pinocho ou Brancaneves acadan unha nova e tráxica dimensión.
OBRAS RELACIONADAS CON CONTOS
Dancing cople from Walt Disney's Fantasía.1995
Snow White and her stepmother.1995. Pastel sobre papel
Snow White Playing with her Father's Trophies.1995.Pastel sobre papel
Swallows the poisoned a Snow White.1995. Pastel sobre papel.
Island of the ligths from a Pinocho.1996. Indian ink and watercolour.
The blue fairy whispers to Pinocchio.1996. Pastel sobre papel
OBRAS SOBRE FANTASÍA DE WALT DISNEY.DANCING OSTRICH.
Pastel sobre papel. 1995
A artista, recrea tamén obras literarias, en pezas como “Os pecados do pai Amaro” de Eça de Queiros, ou “O home almofada” de Martin McDonagh, pero sobre todo fala das súas experiencias e vivencias recreando un mundo no que os máis débiles, nenos e mulleres, sofren as agresións dos fortes, adultos e homes fundamentalmente.
Pastel sobre papel. 1995
A artista, recrea tamén obras literarias, en pezas como “Os pecados do pai Amaro” de Eça de Queiros, ou “O home almofada” de Martin McDonagh, pero sobre todo fala das súas experiencias e vivencias recreando un mundo no que os máis débiles, nenos e mulleres, sofren as agresións dos fortes, adultos e homes fundamentalmente.
“Descanso e Fuga para o Egipto” (Série “O Crime do Padre Amaro”). 1998
Poleiro (Da serie "O crime do Padre Amaro").1997
Entre as mulleres.(Da serie "O crime do Padre Amaro").1997
A nai. 1997. Pastel sobre papel.
Algúns sectores feministas hana aclamado polo
seu modo de expresar a experiencia feminina, pois tivo unha infancia marcada
polo catolicismo, coa idea do pecado como eixe central e unha posición especial
en canto a pícara ou muller que vive nunha sociedade machista e retrógrada. “Sempre dun xeito ou doutro falo sobre a
dominación, sobre a opresión e a violencia”, dixo a pintora. O seu perpetuo
sondo das ramificaciones psicolóxicas dos ritos de paso aos que todos estamos
sometidos, desde o nacemento ata a morte, convértea nunha das poucas pintoras
modernas cuxo arte vira en torno á vida mesma.
Embaixador de Xesus. 1997
Rapariga con gladiolos. 1997
O anxo. 1998. Pastel sobre papel.
A lección. 1997.
“As Lições de Betrothal” (Série Hogarth). 1999
Nestas
relacións de poder que aparecen nas obras de Rego, moitas veces as propias
mulleres e ata algúns nenos adoptan o rol de opresores en lugar do clásico de
sometidos ao que estamos afeitos, o que nos revela o complexo mundo emocional
que é a fonte da que bebe e coa cal exprésase Paula Rego.
Amor. 1995. Pastel sobre papel.
No hay comentarios:
Publicar un comentario