BLOG DA PROFESORA E ARTISTA PLÁSTICA PAULA MARIÑO


viernes, 19 de abril de 2013

MARUJA MALLO (Parte III)


 Maruja participa tamén nesa época en Madrid na Revista de Occidente, e no ano 1928, escomeza a súa serie de CLOACAS E CAMPANARIOS, e achégase ao surrealismo. Esta serie será froito da súa relación persoal con artistas como Alberto Sanchez e Benjamín Palencia, cos que percorre a paisaxe desoladora dos suburbios de Madrid. Serán estas obras desgarradoras e tremendistas.

 No ano 1930 ilustró con Dalí e Ángeles Santos artículos para El Robinson, mentres continúa a súa relación con Alberti con quen colaboura ata o ano 1931. Maruja crea os decorados do drama “Santa Casilda”, e deixa testemuñas nos libros “Yo era un tonto y lo que he visto me ha hecho dos tontos” e en “Sermones y moradas”.


                                                                   O espantallo.1929

 
Pegada. 1929
 
 PARÍS
 No ano 1931, viaxa becada a París, cunha Pensión da Junta de Ampliación de Estudios de escenografía, e a súa primera exposición realizase na Galería Pierre Loeb, causando sensación os surrealistas. Coñece a André Breton e Paul Éluard, e eles proporcionanlle uns bós contactos con René Magritte, Max Ernst, Joan Miró, Giorgio de Chirico, Jean Cassou, Picasso o Louis Aragon. Esta relación cos surrealistas ten como resultado a compra por parte de Bretón da obra o Espantallo, da serie CLOACAS E CAMPANARIOS, no ano 1932.
 
 
Escorrentapeixes.1931
 
 
Terra e excrementos. 1932
 


 

No hay comentarios:

Publicar un comentario