BLOG DA PROFESORA E ARTISTA PLÁSTICA PAULA MARIÑO


viernes, 11 de enero de 2013

FRIDA KAHLO (Parte VII)

Autorretrato con trenza. 1941. Co acto de cortarse o pelo non só relataba a dor pola separación de Rivera. Aquí temos de novo o pelo como elemento de expresión dos sentimentos da artista, esta vez en relación co novo matrimonio con Rivera en decembro de 1940. Os cabelos que no outro cadro aparecían cortados, parecen ser recolleitos e peiteados cunha trenza. Deste xeito retomou Frida Kahlo a feminidade que un ano antes, en 1940, había desechado e simbólicamente deposto. Tras o divorcio, Frida e Diego continuaron compartindo parte da vida social, artística e política, e no ano1940, Frida chega en septiembre a San Francisco e dous meses máis tarde,casan de novo. Durante estes años, o recoñecemento artístico a súa obra foise incrementando, especialmente en EE.UU. Realiza exposicións colectivas en el Museo de Arte Moderno de Nueva York, e no Instituto de Arte Contemporáneo de Boston e no Museo de Arte de Filadelfia. A partir de 1943 deu clases na escola La Esmeralda del México D.F.
Eu e os meus pericos.1941. Este retrato foi realizado durante a súa relación amorosa con Nickolas Muray. Muray era un dos recoñecidos fotógrafos retratistas dos Estados Unidos. Axudara a Frida Kahlo, á que xa coñecera en México, nos preparatorios para a exposición na galería de Julien Levy, en 1938 en New York. Os catro papagayos proceden do mundo pictórico hindú, onde son os animais de tiro do deus do amor, Kama. Como símbolos eróticos, aluden á relación amorosa con Muray.

No hay comentarios:

Publicar un comentario