BLOG DA PROFESORA E ARTISTA PLÁSTICA PAULA MARIÑO


domingo, 9 de febrero de 2014

ANA MENDIETA (Parte II)


O enfoque feminino e o emprego da sangue
 Na súa obra o corpo que se amosa é o dunha muller, desde os performances do comezo nos que aparece o corpo de Mendieta espido deformado a través dun cristal, Glass on Body (1972), para criticar la violencia sobre a muller, ou unha obra do ano 1972, Death of a Chicken, unha performance gravada en super- 8, onde Mendieta preséntase espida diante dun muro. Tras cortarlle a unha galiña a cabeza, esta é entregada á artista, quen pecha os ollos e deixa que o corpo do animal que se está axitando salpíquea de sangue, mentres que a súa agonía transmítase por todo o seu corpo.


 
Glass of body. 1972


 
 Dead of a chicken.1972
 

 Outra das súas primeiras representacións, Facial Hair Transplant (1972) na que se pegaba o pelo da barba dun amigo poeta, Morty Sklar, na súa cara, xogaba coa tradición mítica que considera o cabelo como expresión do poder e a forza de quen  o posue. Para Mendieta este traballo foi moi importante, como un punto de partida que expresa coas súas palabras nun escrito  sen data: “o momento crucial na miña arte foi en 1972, cando decateime de que as miñas pinturas non eran suficientemente reais para o que eu quería transmitir coa imaxe; e entendo por “real”  que eu quería que as miñas imaxes tiveran poder, que foran máxicas”.



 
Facial Air Transplant.1972
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario